dijous, 11 de juny del 2015

AL FINAL....

La PAF ha estat per mi la més fàcil de les proves. Coneixent a fons els punts forts i dèbils del projecte Hipàtia, i coneixent també el que es demanava en cada una de les PACs no m'ha resultat molt difícil defensar el defensable. També vull afegir que les crítiques rebudes han estat en general bastant bones!
Ara bé, el fet de posar-se a l'altra banda, a valorar la feina dels altres, no ha estat una tasca tan fàcil, perquè en les crítiques que un fa sovint s'hi veu reflexat també...i com dir les coses sense semblar ofensiu però sense que quedés ensucrat en excés també és quelcom que cal tenir en compte i en el que he tingut els meus dubtes a l'hora de redactar les meves valoracions. 

Pel que fa a l'assignatura en general, crec que està molt ben estructurada, en el sentit que la feina "grossa" es fa al principi, i després ja va de baixada. Almenys aquesta és la sensació que he tingut i realment dóna molt bons resultats. Jo no sé si aquesta mena d'estructura està pensada només per a projectes que s'hagin de desenvolupar online, però segur que per a qualsevol projecte que s'hagi de realitzar en grup són necessàries aquestes fases. M'ha quedat claríssim que una bona planificació és clau. Espero poder aprofitar el que he après més enllà de la UOC i fer-ho a la pròpia feina i als propis projectes personals.

Acabar dient que ha estat un plaer treballar amb les companyes amb les que hem format equip durant aquesta assignatura. Ens hem entès molt bé i personalment no em faria res tornar-m'hi a unir en alguna altra ocasió, al contrari. A banda de fer la feina que tocava, i fer-la el millor possible, intueixo que són persones que valdria la pena conèixer.
Moltes gràcies a totes, i fins aviat!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada