dimecres, 10 de juny del 2015

Sempre hipàties



D’acord no he pogut esperar a demà!

Després de veure les paraules de les meves companyes, Anna R, Sofia, Laia i Elena, no puc més que escriure tot el que ha significat ser la seva companya.

Vam començar sense saber res de nosaltres, havíem de conèixer-nos i començar un projecte des de cero, posant-nos d’acord amb tot i de manera virtual!

Encara recordo quantes hores va durar la primera reunió virtual, van ser 4 hores només per acabar de perfilar alguns punts dels Acords grupals! Abans d’anar a dormir aquella nit vaig pensar, espero que això millori o no sé com ens ho farem! I mare meva si va millorar! Vam agafar un ritme vertiginós, ple de comunicació a l’espai debat, decisions preses per votació, amb el respecte que això significava que la teva opinió no era la mateixa que del grup. En aquest pas vaig haver de fer una gran reflexió personal!

Ara trobo a faltar la multitud de missatges a l’espai debat, les hores al Drive fent reunions, com ens posava de nervioses el Bubbl.us, veure créixer i descobrir noves eines al Sites i crear un mapa conceptual del cervell de cinc noies diferents! Tot això unides i engrescades!

Grans moments, grans records i gran aprenentatge de tot el que m’ha aportat aquesta assignatura i sobretot les meves companyes. La seva empenta, la seva confiança, la seva energia i la seva creativitat no tenen preu, són d’un valor incalculable que m’han aportat molt més del que mai hagués esperat a l’inici de tot, ara ja fa molts mesos.
Anna R, Laia, Sofia i Elena, dir-vos que ha estat un veritable plaer compartir tant moments. Cada dia entro a veure si hi ha un missatge a l’espai debat perquè trobo a faltar la comunicació...sí sóc una mica rareta, però és la veritat. 

Sempre que penso en el dia de la quedada NO virtual, penso en que entraré al bar com si us hagués vist el dia anterior, tinc aquesta sensació de proximitat amb vosaltres. Quina cosa més estranya...potser era l’objectiu del treball, sentir proximitat en un grup virtual, i si és això, crec que totes ho hem aconseguit amb Matricula!

Hipaties sou les millors, grans persones, grans professionals, grans estudiants i grans companyes!!!

Visca Hipàtia i les seves hipàties!

Fins molt aviat amigues!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada