dimarts, 28 d’abril del 2015

Començament PAC 3

Ja fa gairebé una setmana que vam entregar la PAC 2 i que vam començar la PAC 3. Després de les tensions que vaig (i suposo que vam) passar els dies abans de l'entrega, ara tinc la sensació que ens hem relaxat una mica. Parlo per mi quan dic que fa dies que no em poso de veritat a fer feina d'aquesta assignatura perquè tinc la sensació que tenim tot el temps del món, i la veritat és que aquesta PAC dura poc més que un parell de setmanes. També és cert que, jo personalment, he tingut dues entregues d'altres assignatures i per això no he estat al màxim amb aquesta. Per a o per b, se'ns ha passat el dia proposat per tenir el mapa conceptual a punt, i tinc la sensació que anem una mica a mig gas! Crec que el tema del mapa conceptual, a més, m'està frenant a l'hora de començar a fer un bon escrit del meu apartat al Sites. Hem decidit fer servir el Bubbl.us com a programa per crear el mapa conceptual, i ja hem començat a tenir els problemes inicials i típics de "jo no hi puc entrar" o "no veig on és el grup", problemes tècnics que fan que la feina s'endarrereixi sense poder controlar gaire les coses.

Bé, a banda d'això, aquesta és més aviat una autocrítica que cap altra cosa, però també el resum de la visió que tinc de l'estat de les coses en el si del grup, avui dimarts al matí.

Tot i així, encara ens falten uns dies i, al cap i a la fi, tenim tot el què volem dir al cap, o sigui que només falta una mica d'organització i una empenta. En aquest sentit estic molt contenta amb la feina que han estat fent les coordinadores. Aquesta és la tercera que tenim i crec que totes hem anat aprenent de l'anterior. La següent sóc jo i espero estar a l'alçada! La feina d'organització i els ànims que ens està donant la coordi atual m'animen a pensar que nosaltres podem, que Hipàtia val moltíssim! Així, gràcies coordis, i SEGUIM!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada