diumenge, 19 d’abril del 2015

Poques vegades havia treballat en equip, i menys en un entorn virtual. Tot és nou: les companyes, les eines amb les que treballar, el temps, etc., però estic ben engrescada, en part pel pur plaer d'aprendre i en gran part per l'equip amb el que treballo. Em sembla que ens hem avingut força bé i que el respecte per les opinions de les altres, el saber cedir, el funcionament democràtic, i la perseverància i compromís dels acords que vam pactar al principi s'han respectat i donen els seus fruits.

Vaig ser la primera coordinadora del grup i no em reca dir que anava una mica perduda. La manca d'experiència no ajudava, però el fet de treballar en un entorn virtual on el temps no passa com a la vida real em feien perdre la visió global que se suposa que un coordinador ha de tenir. Això no treia que estigués més en tensió, perquè la voluntat era fer-ho el millor possible, i aquesta xispa de més dóna "vidilla". Resumint, de la meva tasca de coordinadora en trec una valoració positiva, no per la feina feta, si no pel fet de saber que la propera vegada ho faria millor.

La comunicació que hem portat en el si de l'equip ha estat la clau perquè funcioni bé. Em sembla que som un grup molt actiu en aquest sentit, i ens permet avançar amb bon peu. De totes maneres, el fet d'utilitzar documents col·laboratius i l'espai Debat per comentar el que s'ha comentat als documents a vegades es fa feixuc, o seguir els diferents fils de debat, que en alguna ocasió han arribat a 5 o 6. És una sensació, potser és normal i necessari sobretot durant les primeres fases del projecte, on s'han de determinar i consensuar molts aspectes. De totes maneres, espero que les següents PACs poguem fer un ús més òptim de la nostra gran capacitat comunicativa!

Elena Salgado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada