diumenge, 19 d’abril del 2015

Primeres impressions

Les primeres impressions en formar part del Grup Hipàties de l'assignatura CTIC de la UOC, han estat molt positives!

Mai havia treballat en grup de manera virtual, reconec que al principi tenia els meus dubtes i pors per si encaixaria amb els altres membres, si sabria adequar-me a les altres altres opinions, diferents a les meves, i si tots faríem la feina conjuntament. He de dir que aquestes pors es van esborrar en el primer contacte del grup a l'espai debat, i a canvi va sorgir un grup estable i ferm, en constant comunicació i respecte per a les opinions diferents.

Sí que de vegades, em dona la sensació que som com formigues que van corrents a recol·lectar allò que necessitem per al projecte de manera individual, però després ens ajuntem i visualitzo el projecte en la seva totalitat, en una sola línia i estructura, aquest fet m'assegura que estic dins d'un gran grup, on tots els membres aporten els seus esforços, la seva energia i els seus coneixements de manera individual, per a crear un gran projecte grupal.

Una autocritica que he de fer d'aquesta darrera setmana, és que m'he adonat de la necessitat que tinc de llegir dues vegades allò que escric a l'espai debat del grup, ja que hi ha vegades que escric ràpid, en un ambient no favorable, i això ha pogut donar peu a malentesos en el meu to d'escriptura, i m'ha sabut molt de greu. Per tant recomano fer mínim dues lectures d'allò que diem, ja que com vam debatre al principi de l'assignatura, no és el mateix dir les coses davant de la persona, que el fet que ho hagi d'interpretar en un escrit!

Per finalitzar el meu primer escrit al bloc, només dir, que és fantàstica la manera en què ens ajudem entre tots els membres del grup, sempre estem les unes per les altres i crec que això és la nostra millor qualitat!


Seguim Hipàties!

Anna Pérez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada