dijous, 21 de maig del 2015

A punt d'acabar el projecte

Finalment, la data clau s'acosta! Hem recorregut un llarg camí per arribar fins aquí!

El que al principi sembla una cosa difícil de fer (una pàgina web sencera i començar-la des del principi?? Sí, home!) s'ha convertit en un procés fluid, gens dolorós i molt gratificant! Quan veus que les coses tiren endavant i prenen forma mica en mica és quan t'arriba aquesta sensació d'orgull per la feina feta i d'alleujament de veure que hem superat la prova d'anar amb un timing fixat i no trencar-lo.

El Prezi ha estat el programa per excel·lència d'aquesta PAC i la veritat és que ha sigut molt divertit. Personalment he après com ordenar la informació perquè tingui lògica per als lectors, que de vegades és difícil. També m'ha agradat veure els punts de vista que tenien les meves companyes, veure com la presentació anava canviant i anava creixent en contingut, en disseny, etc.  El fet que amb el grup ens entenguem tan bé ha ajudat que la feina no fos gens pesada.

El Sites el vam donar per acabat ahir. Després d'afegir-hi imatges, vídeos, alguns gràfics fets per nosaltres mateixes, ha quedat espectacular! Estic molt contenta de veure que els resultats que hem pogut obtenir en el si del nostre grup siguin tan bons. Penso que els nostres punts forts, que són la constància, les ganes de fer coses, les aportacions al grup... queden il·lustrats tan en el Sites com en el Prezi.

L'únic òs que m'he trobat en aquesta PAC ha estat el tema de les referències: vigilar que estiguin totes i cadascuna d'elles ben citades segons l'estil escollit, que les imatges tinguin el dret d'ús, etc. Tota aquesta "burocràcia" de vegades m'ha fet estirar-me els cabells, però no hi ha res que sigui impossible, així que també estic feliç d'haver-me fixat en totes aquestes coses perquè ara jo no crec que sigui tan complicat. Quan un experimenta i practica les coses, llavors és quan s'aprèn!

En definitiva, aquesta és una valoració molt positiva de la feina feta fins ara, estem a un dia d'entregar el Sites i no hi ha estrès ni preocupacions perquè ja ho tenim tot llest!

Gràcies Hipàtes per la feina feta!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada