dimecres, 13 de maig del 2015

Prezi i presentació

Avui m'agradaria parlar una mica de com està anant el tema del Prezi i la presentació del Sites que hem de preparar per a la resta de grups.

El primer que vull dir és que m'he trobat moltes vegades llegint els enunciats de les PAC's cinc centes vegades per agafar fins el mínim detall del que se'ns està demanant. Algunes vegades he entès finalment el que se'ns deia, però aquesta vegada no en trec l'entrellat. No sé si només em passa a mi, però de vegades em costa assimilar les activitats que hem de fer. No vull culpar a com està escrit, però crec que tampoc sóc jo la que té el problema. La crítica que vull fer és que crec que de vegades els enunciats són confosos i obstaculitzen la feina a fer.

Després de dir això, autocrítica per a mi: una vegada més, les altres assignatures em demanen temps i, entre la feina i la vida personal, hi ha hagut dies que he descuidat aquesta assignatura. Aquesta PAC ens demana una presentació com més creativa i multimèdia millor, així que hem escollit el Prezi per fer-la. Primera cosa: encara no he tocat el programa (hi ha altres membres del grup que ja han fet mitja feina amb això! I servidora molt agraïda!) Segona cosa: Cada dia vull fer molt i acabo fent petiteses, cosa que em fa ràbia perquè no avanço a passes de gegant sinó de formigueta. Tercera cosa: aquesta vegada em toca ser coordinadora i de moment tinc la sensació que no estic actuant gaire com a tal. Les meves predecessores han deixat un bon llistó, i no vull decepcionar. Última cosa: no em vull flajelar més perquè ningú va dir que fos fàcil i de veritat de veritat penso que estem fent una molt bona feina.

També vull dir que ens noto més animades que al principi de la PAC3 amb el Bubbl.us. Crec que el Prezi és més dinàmic i més divertit de fer anar, així que ens donarà vidilla a la PF! Això dóna ànims per seguir amb aquesta recta final, que ho hem de donar tot i aconseguir el què ens proposem! Hipàtia pot!

Gràcies companyes per la feina feta! Seguim així! 


4 comentaris:

  1. Hola Anna!

    No ets pas l'única que es rellegeix els enunciats de les PAC! Crec que no volem perdre cap detall i per això filem tan prim, però ens ha anat bé fins ara, no?
    Estic d'acord que en aquest inici de PAC anem més animades, serà perquè veiem un bon resultat, n'estic segura que si!
    Amunt els ànims coordinadora! Que després em toca a mi i hem de deixar-ho a dalt de tot!

    ResponElimina
  2. Primera cosa ets una gran coordinadora, ningú va dir que fos fàcil i ho estàs fent molt bé. Coordines el grup, aportes conceptes i idees i marques el camí a seguir. També vull assenyalar que les formigues tal i com diu aquella metàfora fan el camí, potser més lent, però arriben a tot. Si correm molt segur que ens deixem coses, així que aplaudeixo a les formigues que no deixen passar ni un tros de pa.
    La lectura dels enunciats és essencial, i els hem de llegir una vegada i una altra per saber exactament què diuen i fer la PAC el millor possible. No ets la única que no ho ha entès en un principi, i el millor de tot és que som capaces de demanar ajuda per tal de seguir endavant!

    ResponElimina
  3. Coincideixo amb vosaltres en això dels enunciats. Crec que una part de la PAC en sí és interpretar tot això, és a dir, d'una banda es marquen pautes clares i de l'altra es deixen certes coses en obert; potser perquè ho parlem i decidim com enfocar-ho entre totes.
    Bona feina, coordinadora!

    ResponElimina
  4. Ostres sí, els enunciats...els documents diversos, els detalls diferents...sort que preguntant entre totes ho podem solucionar, perquè és ben bé que té truc!
    I pel què fa al fer la formiga, em consola saber que no sóc la única que té la sensació d'estar hores i hores fent una cosa que després sembla una minúcia allà plasmada al document..! Però com diu l'Anna P., millor ser formiga que no pas l'altre bitxo del conte (que ara no recordo..)

    ResponElimina