dimecres, 6 de maig del 2015

Bubble l’eina de la decepció

En aquesta darrera part del projecte, la PAC, he sigut la coordinador del grup. Tot i prendre-m’ho amb moltes ganes han hi hagut moment de dificultat, suposo que això va amb les obligacions!
Una de les primeres decisions va ser quina eina utilitzar per al Mapa Conceptual, i deprés de veure els suggeriments d’en Joan vaig proposar el Bubble, perquè em semblava més visual i divertit. Quin error! Donava per entès que era una eina per treballar en grup, no m’esperava pas que això significava que mentre una persona editava les altres només tenien permís de lectura i ni tan sols podien veure els canvis que s’anaven actualitzant. En la reunió de grup vam decidir anar tancant i per ordre que algú fos la més ràpida així seria d’editora, però no, el Bubble només m’escollia a mi...i jo no el volia! Està bé utilitzar-lo, però era una eina per a totes i no hi havia manera! Menys mal que cadascuna amb més o menys oportunitat i temps va poder anar accedint i fent canvis en el mapa conceptual.
Aquests canvis no sempre van ser acceptats per votació dins del grup. Jo per exemple vaig fer una primera versió de mapa conceptual seguin les paraules clau que havíem agrupat, però una altra companya ho va identificar o visualitzar d’una altra manera, francament, una molt millor manera! Un mapa conceptual és una eina molt potent per plasmar el projecte de manera clara i visual, i al fer-ho ens vam adonar que mancava informació en el Sites o bé que li donàvem importància a certes qüestions que no en tenien tanta, en conclusió ens va ajudar a organitzar el projecte.
També crec que pot ser un gran punt de partida per a crear l’estratègia de defensa del projecte, amb el mapa conceptual i el Sites podrem començar a construir el nostre camí cap a la nota màxima, que per nosaltres ja no és la A, sinó més enllà!
Hipàties cap a la Matrícula d’Honor!
Parlant d’honor...ha estar un veritable honor haver sigut la coordinadora d’aquesta PAC, amb un grup com l’Hipàtia és fàcil coordinar, dinamitzar i animar, perquè entre totes fem possibles aquests ítems.
Seguim!

1 comentari:

  1. Jo havia utilitzat el Bubbl.us feia un temps i el recordava molt amigable, però és cert que el vaig utilitzar sola i col·laborativament és una altra història. El no poder editar alhora (a banda del funcionament del xat que tampoc és massa confortable) em sembla un error. Les eines de Google com per exemple el Drive ofereixen molt més moviment i crec que és indispensable!

    ResponElimina