dimarts, 5 de maig del 2015

A punt d'entregar la tercera PAC

Ja només queden 3 dies per entregar la penúltima PAC i sembla que estem agafant volada altra vegada! Des que vam acabar el mapa conceptual que tot ha anat més de pressa i amb una mica més de seguretat, almenys per part meva. Segurament és una d'aquelles coses que no es poden explicar, perquè una cosa no té res a veure amb l'altra, però potser veure que has finiquitat una cosa ajuda a agafar embranzida per treballar més fort i aconseguir el que et proposes!

Pel que fa al Sites, doncs a puntet a puntet! Algunes coses encara s'han de perfilar, el tema de les citacions crec que és el que ens porta més maldecaps perquè segurament no estem acostumades a fer les coses tan "com s'han de fer" en aquest sentit (els diferents estils, les citacions automàtiques del Zotero que de vegades no surten com vols que surtin, les cursives o no cursives, tota la informació referent a les citacions que tenim i que, de vegades, jo no sé com gestionar, etc. etc. etc.). En definitiva, un bombardeig d'informació sobre com s'han de fer les coses i que de vegades et voldries saltar per anar més ràpid!! Però així s'aprèn, de manera que estic contenta de tenir tots els dubtes que tinc i tenir un equip fantàstic que m'ajudi i me'ls sàpiga resoldre.

Per últim, voldria felicitar les meves companyes per la gran feina feta fins ara, i sobretot per haver fet que aconseguíssim una A a la PAC 2!! Un orgull!!

Gràcies Hipàties!

1 comentari:

  1. Coincideixo amb tu Anna que el mapa conceptual s'ha convertit en el punt d'inflexió d'aquesta PAC. Personalment és el que m'ha costat més d'entrar-hi i visualitzar-lo, li dedicaré la meva reflexió particular a l'entrada setmanal.
    La millor empenta cap a la recta final, la nota! Sense cap mena de dubte! Felicitats Hipàties!

    ResponElimina