divendres, 8 de maig del 2015

POST REUNIÓ

Ahir vam ultimar retocs entre totes. Vull agrair l'esforç que la majoria de membres del grup van fer en quedar ben avançat el vespre ja que jo no podia arribar abans. Crec que a les reunions que fem cada vegada anem més "per feina" i no per això se'n ressenteix la qualitat, tot i que són llargues!

 Avui és el dia d'entrega de la PAC 3 i encara estic fent uns últims retocs necessaris al Sites. Sí, treballo millor sota pressió i sóc de les d'"última hora", però en un treball en equip això haig d'evitar-ho al màxim! Aquesta vegada no em penso relaxar ni un pèl amb la PAC 4. 

Si a la PAC 3 ens les hem hagut de veure amb un Bubbl una mica justet i amb les citacions ezotèriques, a la PAC 4 em sembla que ens haurem de convertir en expertes de les llicències i els drets d'autor, a més de tenir cinquanta ulls per cuidar tots els detalls al màxim i oferir un bon disseny. Tot plegat és el que ens donarà un plus cap a la màxima qualificació.

Tot i els entrebancs que ens hem trobat en aquesta PAC coincideixo amb les altres companyes en què formem un bon equip. Cada dia que passa n'estic més convençuda que vaig fer la millor tria!

Pel què fa als continguts del sites que hem hagut d'elaborar en aquesta part del projecte que avui presentem, haig de dir que m'ha semblat molt profitós. Com que es tracta d'un treball en el qual parlem sobre l'actualitat i sobre unes possibilitats en el futur, és altament interessant per a estudiants que molt sovint entre la feina i els estudis no tenim temps per adonar-nos del què s'està "coent" allà fora. Amb la tria d'aquests tema tenim un 2 x 1!

Only one left!!
Seguim, seguim i seguim com diu la Laia!!

1 comentari:

  1. Realment el projecte no només ens està servint per aprendre noves eines i treballar en un entorn virtuals, sinó també per saber com està i cap a on s'encamina el professional de la Informació i la Documentació, és a dir, el nostre futur.

    ResponElimina