divendres, 8 de maig del 2015

Millora comunicativa.






En aquesta darrera PAC ens hem trobat amb alguns entrebancs inesperats, ja que a l’inici, personalment, vaig trobar que seria una PAC relativament fàcil, però em vaig equivocar!


Com ja vaig parlar en l’anterior missatge, i d’acord amb les meves companyes, l' utilització del Bubble com a eina per a crear el mapa conceptual no va ser la millor tria, ja que no aportava la facilitat de crear-lo on-line conjuntament, és a dir al moment totes juntes. Però ho vam poder superar , diguem que li hem guanyat la batalla al Bubbl!


El que realment crec que hem superat amb escreix en aquesta darrera part del projecte, és la nostra comunicació. La manera de comunicar-nos, tenint tantes eines a la nostra disposició no acabava de fluir correctament. M’explico, ens comuniquem molt, tenim moltes idees, molts missatges al debat, però mancava que aquest flux comunicatiu facilités la feina i aportés rapidesa en l’execució. 


En aquesta última setmana els missatges al grup del debat han estat concloents i específics. Mentre les meves companyes contribuïen en l’espai debat a donar-me idees per al Sites, millores o corregir alguna errada que havia fet, jo ja ho anava modificant i ampliant, en el mateix moment. Diguem que vaig sentir-me com una Mosquetera “todas para una y una para todas”!!! (Dumas 1884)


Crec que entre totes hem fet un gran esforç, quasi sense donar-nos compte però sabent que era necessari, hem millorat la nostra comunicació grupal. Les reunions són cada cop amb més contingut a repassar, però les executem amb menys temps. Recordo com en la primera PAC amb un sol full d’Acords inicials vam estar 4 hores de reunió! Ara en molt menys temps ja ho tenim enllestit.


Si continuem per aquest camí en nostre taló d’Aquil·les, el qual ja l’hem enguixat, el podrem reparar i caminar en grup i sense dificultat cap a la nota màxima!


No vull concloure aquest bloc sense agrair a les meves companyes el fet d’haver-me facilitat la feina com a coordinadora, avui és l’últim dia, i gràcies a cadascuna d’elles ho he pogut fer amb la màxima cura i productivitat possible.


Gracies Mosqueteres!

2 comentaris:

  1. La comunicació ha estat el nostre punt més feble i segurament el que és més difícil de millorar, perquè cadascú té la seva manera i de vegades no és fàcil ser constant. Tot i així, crec que ens hem superat la prova de la comunicació, o sigui que tenim motius per estar contentes! Encara falta per arribar vora la perfecció, però mica en mica, que d'això es tracta!

    ResponElimina
  2. Ara ja caminem sense guix i anem cap a la meta ben decidides a finalitzar aquesta cursa amb èxit!

    ResponElimina