diumenge, 17 de maig del 2015

l'evolució del cervell d’Hipàtia

En aquesta publicació vull fer una balanç general del que ha estat el funcionament del grup Hipàtia.
En la primera part del projecte anàvem amb pors i dubtes, formar part d’un grup nou del qual no coneixes als altres membres i no saber com encaixaràs no és fàcil, sumat a la feina i les noves eines a utilitzar feia que anéssim de puntetes i amb molta cura.
Durant el trajecte que ha significat la creació del projecte, hem pogut observar les personalitats individuals, les competències i la creativitat que cadascuna aportava al grup i al projecte. Quina gran sorpresa veure que estic en un grup ple de creativitat vibrant que omple d’idees fantàstiques que contribueixen a desenvolupar un projecte més dinàmic i original.
Un dels nostres punts febles era el disseny del Sites, això em va marcar molt ja que vaig estudiar disseny de moda i porto molts anys pintant a l’oli. Una de les meves tasques assignades, per aquest motiu, era el disseny del Sites, i no volia defraudar a les meves companyes. M’he trencat el cap pensant com millorar el disseny i la imatge, i en la reunió d’avui entre totes ham sorgit els canvis adequats, han fet que investigués més profundament les oportunitats que donava el programa. Entre totes el cervell d’Hipàtia s’ha engranat de tal manera que la creativitat brotava sense parar, idees, originalitat, conceptes, dibuixos a llapis o virtuals, colors, imatges...tot sorgia, res es parava!
De les pors del principi a la creativitat i empenta actual hi ha hagut un canvi immens en Hipàtia, poc a poc les nostres debilitats s’han anat convertint en les nostres fortaleses, tot gràcies a l’esforç  i la confiança en unes persones que ja no són desconegudes amb les quals treballo, sinó amigues amb les qual confio.
Gracies noies!

1 comentari:

  1. El disseny em sembla una tasca complexa, encara que tinguis aquesta tasca assignada pensar en com ens agrada visualitzar el Sites és cosa de tot l'equip. Jo també he fet balanç general en aquest últim post, crec que ja anem veient més clara l'evolució!

    ResponElimina