dilluns, 18 de maig del 2015

Creativitat al poder!

Aquesta pràctica final m'il·lusiona especialment, potser perquè això ja s'acaba i hem anat fent una bona feina i ara ja es veuen els resultats, però més aviat diria que és perquè em trobo molt còmode amb la dinàmica de l'equip. Com han escrit les companyes, el famós taló d'Aquil·les, sembla curat, les comunicacions són fluïdes i les trobades ràpides i resolutives.


Ramdlon in pixabay.com
Teniem força coll avall treballar amb el Prezi per donar un format una mica més modern que el típic PowerPoint, per fer la presentació del treball a la resta de companys, i tothom ja pot editar i posar-hi el seu granet de sorra. Ara m'hi acabo de connectar i com va canviant! M'agrada molt! Crec que serà una bona carta de presentació!


Ara ja només ens queda donar unes pinzellades a la pàgina i fer alguna cosa ben grossa que doni el toc final. A veure que en surt perquè la creativitat flueix però el temps és or i no podrem arribar a tot, però n'estic segura que en sortirà un gran projecte  treball final. Em sento positiva!



1 comentari:

  1. I així ha estat Laia, la creativitat grupal va brotar sense parar, aportant idees fantàstiques que, personalment, m' il·lusionaven i em motivaven. Considero que la critica en el disseny del Sites va fer que milloréssim moltíssim en aquest aspecte i ho aconseguíssim.

    ResponElimina